měřítko: 1:24
vyšlo: GP team
autoři modelu: Aleš Khor, Pavel Máca, Jaromír Šmíd, Josef Hladík
formát: A4
rozsah: 3 strany s díly - 2 strany návodných kreseb - 1 strana návodu
počet číslovaných dílů: 148
24.3.2016 v 20:27
Přestože jsem po tomto kousku pokukoval už nějakou dobu, přišel na řadu až na Nový rok. Aspoň se budou dobře počítat dny, týdny a asi i měsíce stavby. Od tohoto autorského týmu jsem zatím nic nestavěl, tak jsem zvědavý.
4.1.2017 v 21:25
4.1.2017 v 21:25
8.1.2017 v 21:39
Zadní čelo nádrže (díl 5) jsem pro zpevnění podlepil kartonem.
8.1.2017 v 21:39
Kolem motoru jsem našel pár drobných nepřesností. Díly bloku 30 a 31 si ne úplně odpovídají, nejde však o nic neřešitelného. Lišty s nápisy Ford (díly 40) nejsou uvedeny v návodu a jeden pár je kratší, než místo pro nalepení vyznačené na dílech 30.
13.1.2017 v 21:07
13.1.2017 v 21:07
13.1.2017 v 21:07
Chladiče 41L a P jsou v návodu označeny jako 40 a 41.
13.1.2017 v 21:07
Pokračuji zadní partií vozu. Tentokrát neseděl jen lemující pásek č. 56, který je o cca 3 mm kratší.
26.1.2017 v 15:07
26.1.2017 v 15:07
26.1.2017 v 15:07
26.1.2017 v 15:07
Na rozdíl od McLarenu má tenhle kousek pořád naději na dokončení. Chlopeň pro přilepení čumáku je moc dlouhá a její tvar neodpovídá tvaru špice (díl 112). Při lepení na celek jsem odřezal spodní chlopně zadních dílů bočnic (díly 111). Dílu 115 jsem v části před víčkem nádrže musel tak 1 mm na každé straně ubrat.
5.2.2017 v 21:06
5.2.2017 v 21:06
5.2.2017 v 21:06
5.2.2017 v 21:06
Při lepení předních křídel jsem si troško zanadával. Jsou totiž kratší než místa pro jejich nalepení vyznačená na přídi a na bočnicích (ta navíc mají nestejný tvar). Hlavně ale vnitřní část křídla není navržena tak, aby pasovala na tvar přídě a navíc bylo křídlo vodorovné. Sedlo mi to až po několikerých úpravách. Celek zadního křídla byl naproti tomu brnkačka.