měřítko: 1:32
vydavatel: RipperWorks
autor: Jan Bruthans
formát: B4
rozsah: 3 strany s díly, 1,75 strany návodných kreseb, 1 strana psaného návodu
počet číslovaných dílů (resp. celků): 20
dílů celkem: cca 450
26.2.2013 v 20:42
26.2.2013 v 20:43
Stavostroj VV 100
/původní zdroj je zřejmý z obrázku/
Vibrační válec VV 100 je vybaven hydrostatickým pohonem. Kloubový rám stroje nese jeden hladký ocelový vibrační válec, má jednu hnací nápravu opatřenou dvěma pneumatikami. Válec je určený převážně k hutnícím pracem při stavbě pozemních komunikací, pro hutnění živičných vrstev do tloušťky vrstvy 20 cm. Stanoviště obsluhy je vybaveno 2 volanty, což umožňuje dobrou kontrolu obou okrajů stroje. Vibrace je automaticky vypínaná při couvání.
Základní technické údaje:
Délka: 5,31 m
Výška: 3,39 m
Šířka: 2,4 m
Šířka válce: 2 m
Průměr válce: 1,59 m
Pohotovostní hmotnost: 12,8 t
Motor: Zetor, 88,3 kW
Max. rychlost: 24 km/h
Úhel řízení: 30°
Úhel výkyvu: 15°
Boční náklon: 35°
Stoupavost: 30 %
26.2.2013 v 20:59
A malá vzpomínka na dětství. Co jsem se s tímhle kouskem najezdil po pískovišti. Před časem přitom šel na Aukru za pěkný balík.
26.2.2013 v 21:01
4.5.2013 v 21:53
Začínám pěkně podle návodu základem rámu. Bočnice nádrže jsou o zlomek milimetru menší než hlavní díl. Hrany zesílené podlepením jsem se rozhodl začistit proužky ze záplaty, které je dostatečné množství. Pro tento účel by teda bylo lepší vytištění na slabší papír, ale co už.
6.5.2013 v 21:45
6.5.2013 v 21:45
Neradi se moříte s koly? Slepte si válec, ten má jenom dvě:-)
Když jsem byl v patlání kol na Liaz a přívěs, sfouknul jsem při tom i kola na válec. Lepila se celkem bez problémů, pokud tedy nelepíte podle návodu - lepit běhoun až nakonec si teda nedokážu ani dost dobře představit natož provést. Pásek disku je tradičně delší, než vnitřní obvod bočnice, a to opravdu o dost. Je potřeba přilepit jednou bočnici, pak vsunout vnitřní díl disku (19b) s nábojem a druhý bok až nakonec; jinak vnitřní díl do kola nedostanete.
27.5.2013 v 21:37
Mám hotové i třetí kolo, totiž válec. Vlastně ani nevím, zda se válec u válce odborně nazývá válec :-)
Při sestavování jsem se opět mírně odchýlil od návodu. Čela 18a jsem nevlepoval do pláště (18c), ale zkompletoval jsem vždy celý bok a k plášti ho lepil pouze dílem 18d. Při tomto postupu nehrozí, že by se na plášť vytlačily obrysy dílu 18a, jak je vidět na mnoha fotkách z výstav.
2.6.2013 v 08:27
18.6.2013 v 21:12
18.6.2013 v 21:12
ase pár drobných celků za mnou. Hřídel jsem obalil páskem ze záplaty, je to určitě lepší než jen nabarvená špejle.
29.6.2013 v 06:49
29.6.2013 v 06:49
29.6.2013 v 06:49
A ono to dokonce funguje.. ;-)
29.6.2013 v 06:49
7.7.2013 v 07:43
7.7.2013 v 07:43
7.7.2013 v 07:43
7.7.2013 v 07:44
Moc od ruky mi to nejde. Za týden motor osazený do rámu.
15.7.2013 v 07:51
15.7.2013 v 07:52
Do kabiny se mi zatím nějak nechce, tak po chvilkách pracuji na jiných celcích.
2.8.2013 v 08:30
24.8.2013 v 09:10
24.8.2013 v 09:10
Po hodně dlouhé době zase nějaký postu na kabině. S bublinami to úplně nevyšlo, tak bude jen jedna..
26.3.2014 v 21:10
26.3.2014 v 21:10
10.4.2014 v 21:52
10.4.2014 v 21:52
10.4.2014 v 21:52
10.4.2014 v 21:52
Tak zase něco málo přibylo.
5.5.2014 v 21:23
5.5.2014 v 21:23
5.5.2014 v 21:23
Cíl je v dohledu, příště snad už fotky hotového modelu.
15.5.2014 v 21:50
15.5.2014 v 21:50
Stavostroj VV 100
18.5.2014 v 22:21
H O T O V O !!!
Nějak jsem se nemohl dokopat k tomu model dokončit a nafotit. Nakonec se to však nějak podařilo.
24.6.2014 v 22:13
24.6.2014 v 22:13
24.6.2014 v 22:13
24.6.2014 v 22:13
24.6.2014 v 22:13
24.6.2014 v 22:13
malé náhledy do galerie
24.6.2014 v 22:14
24.6.2014 v 22:14
24.6.2014 v 22:14
A ještě jeden snímek dokumentující velikost vydutí bubliny.