Tým: Tyrrell
Sezóna: 1976
Jezdci: Jody Scheckter, Patrick Depailler
Konstruktér: Derek Gardner
Motor Ford Cosworth DFV V8
Pneumatiky: GoodYear
15.5.2014 v 21:46
Tým: Tyrrell
Sezóna: 1977
Jezdci: Ronnie Peterson, Patrick Depailler
Konstruktér: Derek Gardner
Motor Ford Cosworth DFV V8
Pneumatiky: GoodYear
19.1.2016 v 06:50
Tyrrell P34
Jediné šestikolové vozidlo, které se zúčastňovalo závodů F1. Výhodou čtyř menších kol vpředu je menší odpor vzduchu a lepší vedení vozu v zatáčkách. Nevýhodou těžší vůz a špatný výhled na přední kola. Vůz, který měl premiéru ve Španělsku vzbudil pozdvižení - Patrick Depailler zajel 3. nejlepší čas. A i když v závodě ujel jen 25 kol, zanechal dojem. A oprávněně - v Belgii byl Jody Scheckter 4., v Monaku oba jezdci stáli na stupních vítězů za vítězným Laudou a již ve Švédsku získali double! Scheckter k tomuto vítězství přidal ještě čtyři druhá místa a "věčně druhý" Depailler získal druhé pořadí také čtyřikrát (páté ještě s vozem 007). Celkově z toho bylo v šampionátu třetí místo pro Schecktera a čtvrté pro Depaillera. Tým obsadil třetí místo v Poháru kostruktérů. Byl to nejlepší výsledek Kena Tyrrella od odchodu J. Stewarta. Sezónu 1976 lze proto považovat za vydařenou.
Sezóna 1977 nebyla ale tak úspěšná . Největší podíl na tom měla zprvu nenápadná událost - vstup Michelinu mezi dodavatele pneumatik pro F1. Společnost GoodYear pod tlakem takové konkurence věnovala veškeré vývojové kapacity produkci "normálních" pneumatik a na malá přední kola pro šestikolku se již nedostávalo. Špatná přilnavost kol tak spolu s vysokou váhou vozu a problémy s chlazením znamenaly pro Tyrrell návrat ke čtyřkolové koncepci. Nejlepším výsledkem sezóny bylo druhé místo Patricka Depaillera ve Velké ceně Kanady. Ronnie Peterson se s vozem nikdy nezžil a získal jen 7 bodů.
15.5.2014 v 21:47
měřítko: 1:24
vyšlo: Formule 1 (sešit 2)
autor modelu: Petr Špinler
formát: A4
rozsah: 2,85 stran s díly
počet číslovaných dílů: 105
15.5.2014 v 21:47
15.5.2014 v 21:49
20.5.2014 v 20:52
20.5.2014 v 20:52
Pokračuji ve stavbě. U zvýšených bočnic jsem chvilku tápal, na kterou z rysek se mají lepit. U postavených modelů je to k vidění tak půl na půl, předloze však podle mne víc odpovídá vodorovná horní plocha. Vedle nyní prezentovaného mám rozpracované další menší celky a pod zátěží schnou díly předních náprav a zadního křídla. Na GP HB bych to tedy měl stihnout.
25.5.2014 v 21:31
25.5.2014 v 21:31
Pustil jsem se do pohonných jednotek. Zadní díl jsou bohužel nalepil obráceně, na což jsem přišel až při zkusmém přiložení držáků zadního křídla.
31.5.2014 v 22:12
31.5.2014 v 22:12
Dnes jen jeden obrázek pro dokumentaci včerejšího postupu. Do kokpitu jsem ještě dodělal pásy (okopírované z jiného vozu) a už hurá na lakování. Mám nový druh laku, tak snad to dobře dopadne.
3.6.2014 v 20:24
5.6.2014 v 00:43
5.6.2014 v 00:43
Dnes jsem nějak nemohl dospat, tak jsem zkompletoval, co mám zatím hotovo (s výjimkou zadních kol, která ještě čekají na přelakování). Ze všech fotek je také zřejmé, že stále experimentuji s novým foťákem a jeho nastaveními..
5.6.2014 v 07:24
5.6.2014 v 07:24
5.6.2014 v 07:24
5.6.2014 v 07:24
H O T O V O !!!
17.6.2014 v 22:11
17.6.2014 v 22:11
17.6.2014 v 22:11
17.6.2014 v 22:12
17.6.2014 v 22:12
17.6.2014 v 22:12
17.6.2014 v 22:12
17.6.2014 v 22:12
17.6.2014 v 22:12
Tyrrell P34
malé náhledy do galerie
22.6.2014 v 21:16
22.6.2014 v 21:16
22.6.2014 v 21:17
22.6.2014 v 21:17
22.6.2014 v 21:17
22.6.2014 v 21:17
Tyrrell P34
Tým: Tyrrell
Sezóna: 1977
Jezdci: Ronnie Peterson, Patrick Depailler
Konstruktér: Derek Gardner
Motor Ford Cosworth DFV V8
Pneumatiky: GoodYear