
měřítko: 1:25
Autor modelu předpokládal lepení podle čísel, začal jsem tedy kostrou. Mimo tuto logiku jsem již v tuto chvíli nalepil i spodní díl podlahy. Zatím vše sedí naprosto přesně.

Pokračuji kokpitem. Při jeho zabudovávání do kostry, jsem ji musel trošku upravovat. Zřejmě se ne úplně počítalo se sílou papíru, takže se tam nemohl vlézt; ale nic neřešitelného.
Konečně něco barevného. A ještě zkušebně přiloženo na kostru. Jsem celkem zvědavý, zda se na kostru nakonec navlékne karosérie celá, nebo se na to bude muset jinak; pro jistotu budu zkoušet průběžně.
Po hodně dlouhé době pokračuji v lepení. Trošku si opět musím zvykat na konstrukční přístup autora. Kupř. místa pro vyřezání i nalepení jiného dílu na první pohled vypadají stejně. Co se má event. vyřezat se tak dovodí až po studiu návodné kresby. Otvory na bocí pro žaluzie jsem v tomto případě zatím nevyřezal záměrně. Pomohlo mi to udržet správný tvar dílu při lepení sousedních.
Práce s žaluziemi je sice zdlouhavá, ale pokud si hranu z rubu nasílíte kartonem, není to problém. 

Tak už to začíná dostávat nějaký tvar. Teď se hlavně musím správně rozhodnout, kdy a jak začnu karosérii pasovat na kostru s kokpitem. Ještě jsem nezmínil, že model neobsahuje žádné lomové čáry ani rysky vně dílů. Pro výsledný efekt je to určitě přínosem, při stavbě je to ale občas dost loterie, zda a kde díl narýhovat.
Po nalepení bočnic to při zkusmém položení na podlahu vypadá, že zvolená alternativní cesta může vést k cíli.
Dnešní sérii začínám obrázkem nedoretušovaných světel. Nakonec se to nějak slepit dá, pozor jen na prohozené značení L a P u vnějších dílů 72.
Karosérie nalepena napevno na kostru s kokpitem a doplněny detaily. Zadní část budu lepit samostatně.
A ještě dva detailní pohledy na hotovou příď.


Dolepil jsem záď; jedinou úpravou bylo dodělání chlopní. Zbývá jen osadit kola a pár doplňků. A jak vidím na fotkách, tak ještě přelepit zrcátka, která se mi vyklonila nějak nahoru.










malé náhledy do galerie
